Pentru a ramane in top, site-ul, necesita o atentie importanta la detaliu pentru a captiva audienta.
Foarte multi se intreaba: ce elemente definesc un site web ca fiind profesional? Nu trebuie sa cheltuiesti mii de euro pentru web design. In ziua de azi sunt o gramada de programe (Microsoft Front Page, Microsoft Expression Web) sau CMS-uri (Wordpress si Joomla) pentru facut site-uri . Asigura-te ca pagina se incarca rapid si ca are un sistem de navigare usor de utilizat. Vizitatorii site-ului trebuie sa simta ca a meritat timpul petrecut pe site. O experienta pozitiva a vizitatorului pe site il va face pe acesta sa petreaca m-ai mult timp pe paginile tale si sa devina un vizitator fidel.
Puneti cateva intrebari simple, ca de exemplu, „Ce are acest site pentru mine?”, „Cum poti sa respecti promisiunea?”, „De ce ar trebui sa te cred?”, „Ce se va intampla daca nu-mi va place ce am cumparat?”. Scrieti materialul pe care vrei sa-l publici pe site pictand un portret cu „da, pot!” raspunzand la fiecare intrebare, incluzand o asigurare de risc acordand „inapoierea banilor garantat” de-a lungul unei perioade bune. Incearca sa incorporezi toate raspunsurile pe site si iti vei converti cititorii in cumparatori.
Una dintre subiectele cele mai fierbinti, pe Internet, din ziua de azi este optimizarea pentru motoarele de cautare, o alta componenta importanta si de asemenea cruciala a unui site web profesional. Cercetarile recente arata ca peste 90% din traficul site-urilor vin de la motoarele de cautare (Google, Yahoo, Altavista, Alltheweb etc.), niciodata nu a fost mai important acordarea atentiei atat de mare in selectarea titlului si descrierii paginii. Primul dar si cel mai important, fi in fruntea competitiei selectand un domeniu care contine cuvinte cheie importante. Dupa cum ai observat, este un avantaj clar pe care ai putea sa-l ai, pregatindu-te pentru inscrierea in motoarele de cautare.
Asigura-te ca titlul paginii are 5 cuvinte ,sau mai putin, si ca in el fac parte cuvintele cheie cele mai importante. Incearca sa-ti limitezi descrierea site-ului la 25 cuvinte, sau chiar mai putin. Aminteste-ti, Google sau Yahoo nu se uita la meta tag-urile ca un motor de cautare obisnuit, deci fa ca titlul si descrierea ta sa conteze! Daca iti inscrii site-ul la Yahoo pentru prima data, asigura-te ca-ti inscrii intai site-ul pe Google si dupa cateva zile pe Yahoo. Google creeaza descrierile site-ului tau cautand dupa primul cuvant Boldat asa ca asigura-te ca site-ul va fi realizat in consecinta.
Fiecare webmaster (administrator site) ar trebui sa analizeze densitatea cuvintelor cheie. Cuvintele cheie cele mai importante ar trebui sa fie 5% - 8% din numarul total de cuvinte. Daca procentul tau este prea mare, motoarele de cautare poate considera site-ul tau ca „spam”. Daca procentele tale sunt prea mici, site-ul tau niciodata nu o sa apara in Top 100 in paginile cu rezultate. Cuvintele cheie si optimizarea potrivita poate foarte usor, peste noapte, sa pozitioneze un site dintr-o obscuritate completa intr-un site instant popular datorita motoarelor de cautare. Fa-ti optimizarea corecta din prima si te voi vedea in Top!
Este un proces scrupulos dar optimizarea site-ului web este un pas necesar pentru a-ti asigura o pozitie pe piata. Intr-o era de maretie instant, unu-ri si zerouri, gigabyte-uri si terrabyte-uri, simpla virtute de rabdare si staruinta sunt rareori cultivate. In dezvoltarea site-ului tau, fa-ti timp pentru a reflecta asupra misiunii tale, si daca realizezi doar un singur lucru bun, impartaseste pasiunea publicului tinta. Audienta ta va aprecia eforturile tale, prin acordarea unei atentii corecte asupra detaliului.
Este primul pas pentru a crea un site web care vorbeste pe limba pe care vizitatorii vor sa o asculte! Prin acordarea unei atentii corecte asupra detaliului nu iti va fi frica ca seara in care site-ul tau web ar putea sa te serveasca.