Un slogan este de asemenea important pentru marca. La fel cum ai facut pentru logo-ul tau, fa-ti timp sa-ti creezi un slogan. Permanenta face sloganul tau eficient pentru ca clientii devin familiari cu el. O schimbare a sloganului poate afecta negativ compania sau firma ta, prin confuzia clientilor.
Cand ai in vedere un slogan pentru firma ta, tine cont de obiectivele din mintea ta. Sloganurile trebuie sa fie scurte si atragatoare –ceva ce este usor de tinut minte, de aceea cele mai multe dintre ele sunt distractive. Sloganul tau trebuie sa reprezinte un simt pozitiv despre afacerea ta. Gandeste-te ce este diferit la firma ta fata de ceilalti competitori. Pentru ca vrei ca sloganul tau sa fie actual, gandeste-te la orientarile actuale si la noile atitudini pe piata.
Plaseaza-ti sloganul peste tot. Sa ai in vedere sa pui pe hartiile firmei si pe cartile de vizita/afaceri, impreuna cu logo-ul tau. Daca decizi sa folosesti panouri sau afisiere de publicitate, prezenta sloganului tau este esential. Reclamele la televizor si radio-uri trebuie sa infatiseze aceleasi gen de „simt” ca si sloganul tau, daca este serios sau hazliu, etc. Foloseste ce este valabil la tine dar fi compatibil cu simtul general al produselor tale, site web si marca.
Daca iti propui realizarea unui Logo -citeste articolul Realizeaza un Logo atragator
Nota: Plaseaza-ti sloganul pe fiecare pagina de pe site-ul tau.